Nekad Letton | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Letton

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180277745/

Ditt Hex-ID: steam:110000148b7e7f1

Vad är din discord tagg? Letton#8837

Vem var det som bannade dig? HASSAN

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hassan kände att han hade makt för att han kan kicka folk och för att jag döda han så banna han mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och en polare skulle åka och jag då stannar jag för en man sitter på vägen vi stannar och säger att han ska akta sig. Han betede säg väldigt lalligt sen hoppa han in i bilen då jag rpade asså om nån skulle hoppa in ens bil i verkligheten hur sällan händer det jo typ aldrig. Så det var dålig rp sen så sa jag flera gånger att han skulle gå ut men han forsatte lalla så jag gick ut och tog jakt vapnet och sa gå ut då sa han skjut jag sköt över med menning sen sa jag igen gå ut ur bilen då han inte lyssna sen gick han ut tog sitt jakt vapen och sikta då sköt jag för jag inte ville dö och då bleb jag bannad i 20 dagar för rdm men det var för en andledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktig för rdm är när man dödar utan andledning men det var en andledning!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 0

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Andledning: Jag känner att du kunde ha gjort en /help eller /report för att få bort lallaren, men du valde att ta hand om det med egna händer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka