Nekad Letton | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Letton

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? .letton

Vad är ditt Hex:ID 110000148b7e7f1

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Några timmar varje dag nästan hela dagarna ifrån 12:00 till 24:00 på helger Vardagar 3-4 timmar när det är skola

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelat till och från i 3 år sen 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger små bans och länge sedan inte stålt över det men det har hänt och ingen har varit i år

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kicka dom som inte kan rpa och göra det till ett bättre community och hjälpa dom som behöver och göra alla glada. man kan hjälpa folk via att ge dem skin ressa och ge jobb till dem som ska ha som en servervakt ska man hjälpa till servern mycket och vara där och hjälpa med det lilla

Varför vill du bli servervakt på servern? Ibland märker man att folk inte kan rpa och inte har känsla för rp då kan man va till hjälp alltså göra unive till ett bättre ställe. Jag tycker det är viktigt för en server att ha många som kan sköta servern som underlättar för staffs. Om man har fler servervakter blir det ett bättre community. så alltså vill jag va en del av det och hjälpa servern framåt sedan tycker jag det också är kul att hjälpa till runt om i servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man andvänder sin makt på fel sätt tillexempel som att kicka folk och göra saker man inte får. jag har god kunskap inom rp jag kan många commands och vill gärna hjälpa denna server man kan abuse sin makt via att man tillexempel bara åker runt och noclipar utan andledning eller att man revivar sig själv eller andra när man inte ska eller att man sätter job som man inte heller ska ha det finns många och som servervakt/staff vet men när man ska andvända dom och inte

Nekad.
Anledning:
Du måste ha medlemskap i 30 dagar innan du ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen om 30 dagar (2024-04-06). Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka