Accepterad LeonLxf | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeonLxf

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: LeonLxf

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198099713025/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? leon#2556

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år, flyttade från Serbien till Sverige när han var 13. Min karaktär hoppade av gymnasiet för att börja jobba när han var 18 år. Eftersom att han inte kunde hitta något jobb så vände han sig till sin vän som fick honom att börja langa narkotika, och nu är han fast i den branschen. Min karaktär älskar sport, musik men framför allt pengar. Min karaktär är väldigt aggressiv mot folk han inte känner och han gör alltid allt han kan för pengarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill vara med i en seriös RP server och denna servern ser ut att vara en sådan. Ser riktigt roligt ut. Tycker att RP är väldigt kul men har aldrig varit med i en bra server som är seriös RP. Jag följer alltid reglerna för jag tycker inte det är kul med "anarkin" som uppstår när man inte följer reglarna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server verkar ha en bra community som jag vill vara en del av.

Hur många timmar har du på FiveM? 33

Hur hittade du Multistaden? En av mina vänner som spelade här förut rekommenderade den till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Jag behöver en server att spela på och har inte haft tur med att hitta någon bra server, men eftersom att min vän rekommenderade denna server när han spelade här så vill jag gärna prova att spela här. Den är ju oxå en av sveriges största servrar så det är ju kul med många spelare inne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka