Nekad leonari7 | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Leonari7

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar är jag aktiv på fivem servern är från 14:00 till 00:00 eller mer och på helger från kl 10:00 till 02:30 eller mer om det behövs. på discord är jag aktiv nästan 24-7 och om det är något så kan man skicka till mig på pm. på forumet brukar jag komma in då och då. jag men tiderna brukar variera så jag kan vara aktiv mycket mer ochså så tiderna är inte fasta men jag kommer nästan alltid vara aktiv. obs nu har jag ökat min aktivitet så nu är jag aktiv från 14:00 - 01:30 på de flesta vardagarna och på helger ser de oftast ut så här nu för i tiden 12:00 - 05:30 men såklart som jag sagt kan tiderna alltid varieras

Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 oktober 2022 så har goda erfaren heter inom unive plus att jag har varit ma samt helper nyligen så kan alla kommandon.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 23 ban varav 1 senaste 3 månaderna så jag kan rpa samt följer serverns Community regler.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakten ska utveckla serverns rp till en hög nivå och ska underlätta för staffsen . en servervakt kollar så att alla följer reglerna och försöka få mindre lall på servern. en server vakt tar ansvar över det som händer på denna servern. en server vakt ska försöka hålla denna RP på en mycket proffsig nivå. en person som inte följer reglerna så ska servervakten ta ett åtgärder på. som sakt en servervakt har koll på personer som lallar / inte följer reglerna så då kan du svbanna dem i 1 timme eller så kan du kicka dem vid mildare behov. men om du ser en person som bryter mot en mycket allvarlig regel kan du säga det till staffs. en servervakt kann städa servern ochså tex ta bort bilar och sånt. du har ochså ett mycket stort annsvar när du är servervakt

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att rensa alla lallare på servern och underlätta för staffsen arbete genom att kolla så allt är bra ig och kollar så att alla följer reglerna och försöka få mindre lall på servern. en server vakt tar ansvar över det som händer på denna servern. en server vakt ska försöka hålla denna RP på en mycket proffsig nivå. en person som inte följer reglerna så ska servervakten ta ett åtgärder på. som sakt en servervakt har koll på personer som lallar / inte följer reglerna så då kan du svbanna dem i 1 timme eller så kan du kicka dem vid mildare behov

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att man abusar sina perms tex att någont annat gäng knivhugger dig och du inte vill bli av med dina saker som du har och /revivar dig för att vinna det scenariot, det innebär att du använder sina perms för att vinna olika scenarion. och du kan ochså använda toggleid för att se vaer personerna är. du abusar dina terms för att vinna ett scenario hellt enkelt. jag ska göra mitt bästa för att alla ska ha kul och följa reglerna

de må vara några dagar kvar innan jag borde ansöka igen men känner att jag behöver sv då min omkrets som polis ig börjar eskalera då folk copbaitar och gör grova regelbrott. jag gör alltid report men då är de försent och nu så känner jag att jag vill ta de återgärderna.

Obs har ej plagierat folk plagierar från min ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka