Nekad Leona. | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leona.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leona

Vad är ditt discord namn? Leona

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter leona norrdel, hon är 21 år gammal. Leona växte upp i en stad utanför stockholm, hon gick i skolan och var omtyckt av de flesta. Leona hade det väldigt bra där hon bodde, i ett stort hus med alla vänner nära sig. Leona hade bra betyg och hade framtids planer att bli polis. Leona pluggade och var aktiv i skolan fram tills 9an då Leona och hennes familj var tvungna att flytta. Detta problemet skulle leda till att Leona gick en annan väg i livet. Leona flyttade till ett liten lägenhet i Södertälje där hon gick i skolan, skolan heter Soldalskolan där hon fick många kompisar dels från klassen men även folk från olika gymmnasier. En dag när Leona var påväg hem från skolan stötte hon på ett par kompisar från skolan, Leona hängde med dom ett litet tag tills hon får frågan om hon vill testa, då märker hon att en av hennes kompisar testar att röka, Leona tackade då nej första gången men föl då för grupptrycket och testade, Hon kände inget i början och testade några gånger till. Hennes kompisar rökte då också och det var det som gjorde att hon började hänga med dessa kriminella folk, Leona sprang runt i Södertälje och gjorde små bus med några kompisar från ett gymmnasie då hon fick se sitt första vapen som en av dessa kompisar hade, Leona fick då testa att hålla i vapnet och insåg då vad hon faktiskt hade hamnat med för några kompisar. Leona var ungefär 15 vid det här tillfället, och hon såg sig själv som en idiot. Hon kände då att hon hade svikit sina föräldrar och gamla kompisar. Leona ville då ta tag i sitt liv och hon sökte till samhäll i gymmnasiet, hon sluitate att hänga med sina nuvarande kompisar och valde att vara själv tills sitt nya liv på gymmnasiet, Leona hade drömar sen liten att bli polis och pluggade aktivt hela gymmnasiet och kom in på polishögskolan. Leona ville verkligen hjälpa till i staden män insåg då att polis inte var något för henne då det var alldeles för riskabelt, Leona vill då istället bli sjukvårdare och med sina betyg från gymmnnasiet kommer hon då in på ett sjukhus i Unive staden där hon nu pluggar för att en dag bli sjukvårdare där. Leona ser nu verkligen fram emot en nytt kapitel i sitt liv och förhoppnings vis bli sjukvårdare i Unive staden där hon nu mera bor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket aktivitet hos sjukvården och jag kommer även bidra med bra roleplay efter som jag är rätt erfaren inom yrket. Jag har en ganska hög rp nivå och jag tar mitt jobb seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte ska spela för att vinna utan för att ha kul och att man ska spela för att motparten ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna och kan dom. Ett exempel på en viktig regel jag skulle säga sunförnuft och powergaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ungefär 2500 timmar av endast rollspelande, jag har mycket tidigare erfarenheter från mycket servrar men unive är min favorit server och därför vill jag ansöka hit.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kan komma på i nuläget.

Nekad. Vänta 1 vecka efter indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka