Vad är ditt namn i verkligheten? Leon
Vad heter du på discord? Leon00#4552
Ange ditt födelsedatum 6 April 2006
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15-22
tisdag 15-21
onsdag 17-22
torsdag 15-21
fredag 17-04
lördag 12-04
söndag 12-21
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) KOMMER NEDAN
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är som en slags "vakt" som hjälper till när det behövs
tex om ngn börjar skjuta på piren och inte staff är där så kan jag svbanna sedan skicka in det till en staffs så att han kan p banna som ett exempel.
för att sumera så är det som en slags vakt,
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? ja jag är lämplig. Då jag är mogen och vet hur man fattar beslut.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är en som kan ta ansvar och eget intativ tex kunna rycka in när de behövs.
Man ska kunna och våga banna samt inte absusa förtroendet man fått som sv
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt koruption är när använder sin sv på fel sätt, kanske revivar sinna vänner för att man kan och endast använde den för att gynna sigg skjälv.
Vad heter du på discord? Leon00#4552
Ange ditt födelsedatum 6 April 2006
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15-22
tisdag 15-21
onsdag 17-22
torsdag 15-21
fredag 17-04
lördag 12-04
söndag 12-21
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) KOMMER NEDAN
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är som en slags "vakt" som hjälper till när det behövs
tex om ngn börjar skjuta på piren och inte staff är där så kan jag svbanna sedan skicka in det till en staffs så att han kan p banna som ett exempel.
för att sumera så är det som en slags vakt,
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? ja jag är lämplig. Då jag är mogen och vet hur man fattar beslut.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är en som kan ta ansvar och eget intativ tex kunna rycka in när de behövs.
Man ska kunna och våga banna samt inte absusa förtroendet man fått som sv
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt koruption är när använder sin sv på fel sätt, kanske revivar sinna vänner för att man kan och endast använde den för att gynna sigg skjälv.