Accepterad Leon walson | Medlem ansökning [mekka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon walson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? lelle5858

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dalle Dallson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Kreativ. Utåtriktade

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dalle Dallson växte upp i en stor stad med stora drömmar. Han är en snäll och lugn kille som gillar att lära sig nya saker och hjälpa andra. Han försöker alltid göra det som känns rätt och känns bäst för honom själv men även andra. I framtiden vill Dalle ha ett jobb som betyder något och där han kan göra skillnad för andra. Han vill världen och träffa nya människor och få en bra relation med alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra roligt och seriöst rp jag gillar att samarbeta med andra och bygga bra historier tillsammans jag försöker alltid stanna i rollen och göra rp mer levande för alla. jag kan också anpassa mig till olika situationer och se till att allt flyter på bra. Gillar även att skapa bra scenarion och hålla fast vid dom.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man inte ska spela bara för att vinna utan för att scenariot ska vara bra. så man kan även förlora saker och inte göra en så stor grej över det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot regler har spelat fivem i över 4 år i perioder. klart det uppkommer en powergaming eller nåt annat men inget som jag tänker på nu för tillfället jag vet hur man rp och följer regler och det spåret ska jag hålla. Men man lär sig alltid av misstag inom rp värden och blir bättre och bättre och det finns inget stopp på bli bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fair rp, man värnar inte om sitt liv, cop bait man vill få polisens uppmärksamhet vdm/rdm man dödar med fordon och utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt är taggad på börja rp igen det va ett tag sen

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka