Nekad Leon Madestrand | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Madestrand

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Leon

Vad heter du på discord? leon Madestrand#7497

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur många timmar har du på Fivem? 98,6

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att det måste bli lite mer ordning i staden och att folk ska lära sig att man inte kan ställa bilar varsomhelst. Jag kommer lära alla mina medarbetare hur vi jobbar och se till att lyssna på vad de säger.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis i en annan stad så jag kan många regler om vad man får och inte får göra. Så jag har koll på vad som är lagligt och olagligt.

Berskiv din karaktär? Jag heter Björn Johansson och är 25år gammal. Min pappa är polis men dog under ett väpnat rån. Min mamma jobbar på Mekonomen och hon har lärt mig hur man meckar med bilar. Jag är händig och snabblärd. Jag gillar när saker är perfekt och jag är en man av lagen. Jag har jobbat som polis, mekonom chef och taxi chef. Men jag har alltid känt att qpark är det jag vill jobba som. Vart jag än går så ser jag folk som parkerar sina bilar fel och jag har fått nog. Så nu är jag här för att jobba inom qpark.

Hur ofta kommer du vara inne? varannan vecka 4-5 timmar på vardagarna men 7-8 på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vad heter du IRL? Leon

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att det måste bli lite mer ordning i staden och att folk ska lära sig att man inte kan ställa bilar varsomhelst. Jag kommer lära alla mina medarbetare hur vi jobbar och se till att lyssna på vad de säger.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis i en annan stad så jag kan många regler om vad man får och inte får göra. Så jag har koll på vad som är lagligt och olagligt. Min farfar jobbade inom qpark och han lärde mig ett och annat om hur man vet vem som ska lappas och vem som inte ska.

Berskiv din karaktär? Jag heter Björn Johansson och är 25år gammal. Min pappa är polis men dog under ett väpnat rån. Min mamma jobbar på Mekonomen och hon har lärt mig hur man meckar med bilar. Jag är händig och snabblärd. Jag gillar när saker är perfekt och jag är en man av lagen. Jag har jobbat som polis, mekonom chef och taxi chef. Men jag har alltid känt att qpark är det jag vill jobba som. Vart jag än går så ser jag folk som parkerar sina bilar fel och jag har fått nog. Så nu är jag här för att jobba inom qpark. Jag har många vänner här i staden som alla jobbar inom nåt slags jobb som involverar att upprätta lagen i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? varannan vecka 4-5 timmar på vardagarna men 7-8 på helgerna.

Vad heter du IRL? Leon

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att det måste bli lite mer ordning i staden och att folk ska lära sig att man inte kan ställa bilar varsomhelst. Jag kommer lära alla mina medarbetare hur vi jobbar och se till att lyssna på vad de säger. Jag känner att det är väldigt få som jobbar inom qpark och det skulle vara kul att kunna bidra till jobbet och kanske lyckas få med andra som vill jobba som det. Jag är även bra på att ge direktiv och order och jag kommer se till att alla anställda jobbar bra med rimliga arbetstimmar och villkor. Jag vill helt enkelt att alla ska ha en möjlighet att få ett jobb och jag kommer se till att alltid svara på ansökningar osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis i en annan stad så jag kan många regler om vad man får och inte får göra. Så jag har koll på vad som är lagligt och olagligt. Jag är lite av en perfektionist som vill att allt ska vara på sin plats och stå prydligt. Vilket gör att jag kommer vara väldigt ordentlig med hur andra bilar står. Jag är bestämd vilket gör att jag kommer kunna leda bättre och inte ta skit från någon som tjatar om att jag ska ta bort en bot eller så. Jag har haft en farfar som jobbat inom qpark länge som har lärt mig hur jobbet fungerar. Jag är även bra på att prata med människor och jag kommer bemöta de trevligt även om de inte är så trevliga.

Berskiv din karaktär? Jag heter Björn Johansson och är 25år gammal. Min pappa är polis men dog under ett väpnat rån. Min mamma jobbar på Mekonomen och hon har lärt mig hur man meckar med bilar. Jag är händig och snabblärd. Jag gillar när saker är perfekt och jag är en man av lagen. Jag har jobbat som polis, mekonom chef och taxi chef. Men jag har alltid känt att qpark är det jag vill jobba som. Vart jag än går så ser jag folk som parkerar sina bilar fel och jag har fått nog. Så nu är jag här för att jobba inom qpark.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka