Accepterad Leon | Ansökan till avrättning [RoXx]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Leon

Vad är ditt discord namn? ekencc#2618

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? niklass0n_12FN#7095

Av vilken anledning ska personen avrättas? Denna grabben har jag umgåtts ganska mycket med han har orsakat mycket problem för mig och mina kompisar samt har han goolat ner min kompisuppgifter till polisen och han har snott saker från mitt gamla gäng och spred uppgifter på det och att man inte kan lita på han. han har också skapat bråk med andra gäng och jag tycker att en sån person ska ej finnas i stan. och han är med i ett annat gäng som vi vet om för vi har skjutit det gänget han har varit med i. Han är även väldigt kaxig. Och han har snackat skit om mig Leo och Twitchdim vilket vi har fått reda på ic vilket också har byggtupp att vi slutar gilla in mer och mer så nu har vi tappat kontakten med han och vi inte vill att sånna grabbar ska va med. Vi testade även när han var med i Tugglife vi bad han ta alla vapen från förrådet jag och Twitchdim snackade om det och han tog ut dom och Twitchdim blev sur då Niklasson tog vapenen vilket tyder på att man inte kan lita på han.

Hur ska personen Avrättas? Nån av oss ska åka och kidnappa honom sätta ögonbindel sen ska vi åka och hämta en helikopter sedan skulle vi åkt upp till Sandy till något säkert ställe där ska vi misshandla honom fråga om uppgifter om honom och hans gäng om han inte sammarbetar så kommer vi flyga upp i luften med helikopter och varje gång han ljuger så flyger vi högre upp sen när han slutar sammarbeta helt kastar vi ner han men om han sammarbetar så åker vi till mt chiliad där kommer vi att tvinga han att ta av alla kläder samt strippa för oss sen kommer vi ringa hans gäng medlemmar ig och tvinga dom på pengar eller vapen för niklassons liv ifall dom inte vill så skjuter vi han i benen så han ramlar ner på marken sen häller vi bensin på han och skjuter sönder han så han brinner och för många skottskador sen när elden har släckts så kommer nån lyfta upp honom och kasta ner honom från berget. (Skit i det med gänget då han blev sparkad)

Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock-18 eller nedkastad från Helikopter samt bensindunk

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 3-5st

Vad heter personen ingame? Abdi Johansson

När ska han bli avrättad? Ikväll

Senast ändrat av en moderation:
Godkänd.

Jag är själv medveten om att han stör en del personer och att få honom avrättad kan absolut underlätta för er genom att få bort honom.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka