Accepterad leoayles | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Silathi

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Användarnamn: leoayles

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/leoayles/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? leoayles#0001

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Svensson, han är 25 år gammal. Emil har hela sitt liv varit väldigt fattig, han är uppväxt i göteborg där han har bott med sin pappa, mamma och bror. Emils bror var kriminell redan som 13 åring, han sålde droger och var med i kriminella kretsar. Emil har alltig sett upp till sin bror, men har aldrig velat vara kriminell, han brinner för polis yrket och vill hjälpa folk i hela världen, han älskar att köra bil, träna och att umgås med folk i staden. Emil är oftast glad men han kan ha ett dåligt temperament så han kan väldigt snabbt bli arg, han tränar på att hålla sig lugnare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycket att jag ska bli whitelistad då jag är extremt bra på att köra realistiskt rollspel, jag försöker alltid hålla sunt förnuft och köra realistiskt, hålla mig till reglerna, inte gå ooc, osv. Utan jag håller mig till strikt sunt förnuft, jag kan även ge iväg ett gott skratt och roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag brinner för rollspel, jag har på senaste tiden börjat spela här på multistaden och tycket det är ett bra community. Jag vill även söka till whitelistade jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? I nuläget har jag runt 590 tror jag.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på serverlistan med en kompis.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad en gång på multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, endast multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka