Accepterad leoayles | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Silathi

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Användarnamn: leoayles

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/leoayles/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: leoayles

Vad är din discord tagg? leoayles#0001

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: trollar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte använde sunt förnuft och lekte istället för att vara seriös.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte I en sjukvårdar akutbil, vi åkte orealistiska hastigheter och lekte runt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var jag som gjorde fel och det ber jag om ursäkt för. Jag var väldigt uttråkad och hade inte riktigt läst igenom reglerna på vad som är rätt och fel, jag var en ny spelare på servern och vill nu be om förlåtelse för mitt misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle backat tillbaka tiden så skulle jag ha varit seriösare, jag hade inte tagit ett tjänstefordon och kört orealistiskt, utan hade kört med suntförnuft och spelat så realistiskt som möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att trolla/lalla runt bara leder till dåliga handlingar. Det är mycket roligare att köra seriöst och har märkt att detta är ett bra community därför önskar jag om en ny chans att få visa vad jag går för.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka