Nekad Leo8635 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo8635

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198146010870/

Ditt Hex-ID: 11000010b123ef6

Vad är din discord tagg? Du har blivit avstängd för: vdm

Vem var det som bannade dig? sEtH

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev mass reportad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis tog en bil som sedan visade sig vara någon annans, Vi kan kalla honom X. Vi krashade sedan denna bil och fick sedan skjuts av en spelare som körde oss till sjukhuset. Denna spelare visade sig vara kompis med X. När vi kom fram till sjukhuset stod X och ungefär 5 andra personer och de hotade att skada oss. Min kompis satt kvar i bilen medans jag sprang ut vilket resulterade i att jag blev ihjälsparkad av X och hans kompisar. Min kompis satt kvar omringad i bilen som var blockerad och låst vilket gjorde att han inte kunde komma ut i ca 30 minuter och fick ta imot hot och andra påhopp. Självklart besvarade min kompis detta med egna påhopp mot de men ärligt talat var det en orättvis situation då de var många fler. Sedan började de alla reporta oss och vi blev kort därefter bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var detta en felaktig ban. Jag blev bannad för "använda ett fordon som vapen" vilket jag inte under några som helst omständigheter har gjort. Det var jag som blev jagad och ihjälslagen och min kompis blev inlåst i en bil samt omringad och inlåst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad i 30 min för att ha tagit ett tjänstefordon. Denna ban var fullt förstålig, Detta var min första dag på unive och första dag på rp. Hade gått med i discorden och därav inte läst regelboken vilket jag nu har gjort. Numera vet jag att jag inte ska ta tjänstebilar eftersom att det kan förstöra andras rp upplevelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta polisbilen och läsa på om reglerna innan jag gick in i rp världen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det var dumt att överhuvudtaget hamna i situationen från början och istället för att förvärra situationen som jag kan erkänna att vi till viss del gjorde försöka att lugna ner liknande situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka