Accepterad Lenny S | Medlem ansökning [RogerXD]

• Trådskapare Trådskapare Lenny S
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Lenny S

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120468644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? A$APP#9999

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lenny Svensson och han är född 1979-07-09 alltså 41 år gammal och fyller snart 42 år! Han har varit med om mycket mobbning som liten då han vart slagen och mobbad i skolan. Han ville få stopp på det där så han ville bli en vakt. han lyckades bli en bra vakt då han senare valde att göra en polis utbildning! Efter polisutbildningen fick han göra en arbetes intervju men längre än det har han ej kommit! Han håller på med att plugga sig några svar på frågor som e kommer att ställa honom! Lenny Svensson har alltid vart en riktig svensk medborgare då han tappade sitt id kort i sjön. Därför söker Lenny Om Medborgarskap igen!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna bli medlem i staden och om jag blir det kan jag skaffa mig ett job och då kommer jag kunna tjäna pengar som jag sedan kan försörja mig med. Jag kommer t.ex handla mat åt min familj. och sen vill jag kunna bli kunna bli polis då jag tycker om att hjälpa andra!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina vänner rekommenderade servern att det var bra rp, mycket spelare, rolig rp osv. alltså så har vänner rekommenderat servern!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på fivem server list!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på denna servern är att bli en bra polis då jag hälst vill vara inspektör men alla börjar på sin grund! jag vill sedan kunna skaffa mig min aldeless egna bil och aa helt enkelt bli en polis! har nt så mkt mer å säga direkt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål i unive!
----------------------
Bli inspektör inom kåren
Bli helikopter utb
Hamna med piketen
Bli Rekryterare!
---------
Det är mina mål!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka