Nekad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-16 143156.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för sund för nuft och det sund för nuft och det är för att jag gick fram till en kille på torget och loota han och det skulle jag inte göra i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och han killen hade lite tjafs sen tidigare och sen så dog han och då blev jag sur men det va så himla dumt av mig och det kommer inte upprepas för nu vet jag vad konsekvenserna blir och det var allmänt bara dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban pågrund utav det va jag som gjorde fel i den situationen för jag behövde verkligen inte göra på det sättet och ångrar verkligen allt jag gjotde för det va inte okej med basebollträdet osv. Och ångrar verkligen det jag gjorde och vill verkligen tillbaka till servern och inte hålla på att lalla osv utan att köra seriös rp och ha riktigt roligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit men det va en gång till exempel att jag hämtade ut en cykel och hoppade fram så att man skulle kunna komma fram snabbare och det händer ju inte i verkligheten heller och det har inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle struntat i att loota han och kanske ta han till sjukhuset istället och sen försökt prata ut vårat problem men det tänkte jag inte just på då och det ångrar jag väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ? Ja det har jag gjort, man ska inte loota folk som ligger döda för det är Grovt sunt förnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka