Accepterad lenngutt | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lenngutt

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lenngutt/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lennon

Vad är ditt discord namn? Lenngutt#9903

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Conny "Tok-Conny" Lloyd och han är 43 år gammal. Han är rätt trevlig och snäll av sig men han har ändå kort stubin, vilket innebär om någon håller på mot honom så brukar det sluta med en aggressiv diskussion eller med att någon ligger på marken. Hans mål i staden är att hitta ett lojalt gäng, som han aldrig kommer gå bakom ryggen på, för Tok-Conny var känd som en extremt lojal person i hans förra stad. Tok-Conny växte upp fattigt, lärde sig snabbt att förlita sig på sina föräldrar och att familj var allt, nu hoppas han att han kan få göra sin familj stolt när han är ute på äventyr igen!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har letat efter en seriös server i ett par veckor och jag tycker att just denna servern har varigt roligare än andra då det finns mycket att göra med engagerande folk. Jag vill få medlemskap så vi kan utvecklas tillsammans och såklart få tillgång till twitter och blocket!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar engagemanget hos folket och hos all staff. Ett praktiskt exempel på hur underbar denna communityn är när alla ger kärlek till ägaren när servern ligger nere, hur folk väljer att visa support istället för att hacka på minsta lilla fel.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en tiktokare som hade lagt upp mycket content på servern och han rekommenderade den enormt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt är nog den viktigaste prioriteten för mig. Men det innebär att man ska skapa glädje hos alla. Jag vill kunna gå ut på exalterande äventyr med mitt gäng och racea med bilar osv. Bara allmänt må bra och ha en go stund :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hitta ett gäng som litar på mig och som jag litar på. Enligt mig finns det inget viktigare än tron på sina "lagkamrater"!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka