Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande rikspolischef
Vad heter du IRL? Samuel
Vad heter du på discord? Lemus#8095
Hur gammal är du? IRL 15 Ingame 35
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet mycket eftersom jag är väldigt seriös med mitt arbete och har bra erfarenhet inom polisyrket. Jag känner även den nuvarande polischefen (eller vet vem han är iaf) Mina framtidsplaner på jobbet är att ha byggt upp en stor, stabil och framförallt SERIÖS poliskår vilket jag tror jag kommer lyckas med.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis på ortenwave, Vågen och Reality och har varit ganska höt uppsatt på två av dom
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan varje dag iaf.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Samuel
Vad heter du på discord? Lemus#8095
Hur gammal är du? IRL 15 Ingame 35
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet mycket eftersom jag är väldigt seriös med mitt arbete och har bra erfarenhet inom polisyrket. Jag känner även den nuvarande polischefen (eller vet vem han är iaf) Mina framtidsplaner på jobbet är att ha byggt upp en stor, stabil och framförallt SERIÖS poliskår vilket jag tror jag kommer lyckas med.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis på ortenwave, Vågen och Reality och har varit ganska höt uppsatt på två av dom
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan varje dag iaf.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja