Nekad Lejon0405 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169063692/

Ditt Hex-ID: 1100001480ccb0c

Vad är din discord tagg? Hasbulla#7111

Vem var det som bannade dig? Philip förmodligen då de blacklist

Hur lång tid var din ban? Blacklist så för evigt tills philip unbannar mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: Psycholist (BL)) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart arg när jag fick indragen krim roll så jag valde och gå in på unive och skjuta på ett gäng utan krim roll så dum som jag är och ångrar de verkligen för alla mina polare spelar på servern men asså jag fattar varför philip bannade mig men asså vill bara få en chans för lixom alla mina polare spelar där och har spenderat tid och pengar på servern och vill gärna komma tillbaks men jag fattar varför philip banna mig för krim utan krim för jag gjorde fel och jag står för de felet men ångrar de som fan idag och vill gärna komma tillbaks som sagt, men fattar varför jag blev bannad jag vart arg när jag blev av med min krim så jag valde då och gå in o skjuta de gänget jag va i krig mot då vilket va fel!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej kolla jag vart av med min krim roll så jag så jag gick in på Unive gick till mina polare dom visste inte att jag inte hade krim roll så jag valde att säga till dom när vi va vid vårt föredetta hus så säger jag exakt såhär ska vi inte göra driveby på oppssen? dom svara ja vi kör så gör vi en driveby på dom när jag inte hade krim och eftersom de va typ 5 på natten och de va ksk 6 timmar sen jag fick indragen så va de inte så många staffs inne men de va nån som speccade scenariot och visste att jag hade fått indragen idag så han gjorde väl ./who och såg att jag bara var medlem antagligen så då valde han och banna mig med vet inte hur staff grejen funkar så vet inte hur philip blackade mig men ångrar det sen dagen efter jag vakna då jag har ADHD så va så fucking lack så jag tänkte inte detta är inte första gången de händer att jag går överstyr och blir så lack så jag ångrar det direkt men som sagt philip om du läser detta ber så mycke om ursäkt och vill bara spela med mina polare igen för har ingen o spela med nu men de va iallafall vad som hände innan jag vart bannad på servern, som sagt har adhd så vart skit lack men ångrar det skit mycke vill bara bli unbannad och jag vet de va fel av mig men tänkte inte innan jag gjorde de då de händer ibland när jag har adhd så gör jag saker jag inte vill igenkligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va inte felaktigt, Jag gjorde fel fick indragen krim roll och blev arg som sagt jag har adhd så blir extra arg och ibland kan jag inte kontrollera mina känslor så bara gick in på servern och drivebya några utan krim roll.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså har inte kört på länge så har glömt alla mina bans men har förmodligen bans från typ 2021 eller nåt sånt!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försökt att kontrollera mina känslor. Jag vet att det jag gjorde var dumt och jag ångrar mig, om jag va i samma sits nu så hade jag kontrollerat min ilska bättre och undvikt att göra regelbrott även om jag var arg. Tänkte att jag skulle lägga en sista driveby på de som fick mig indragen krim, nu när jag tänker på vad jag gjorde i efterhand så hör jag själv hur dumt det låter. Nu om jag får komma tillbaka så kommer jag välja att jobba på ett vanligt wl-jobb istället för att köpa krim, då jag känner att krim rpn inte riktigt är min grej just nu då jag blir arg lätt och kan utföra regelbrott medans jag är arg. Så jag kommer att välja ett vanligt wl-jobb nu om jag blir unbannad för jag känner att jag kommer kunna kontrollera mina känslor mycket bättre när jag inte är kriminell, och det är därför att inget i wl-jobb kan göra mig lika arg som krim rpn gör. Det jag kunde gjort annorlunda just då var att jag kunde undvikt att gå in på servern om jag visste att jag var så sur, klockan var ju endå 05:00 på natten så jag kunde gått och lagt mig istället då jag skulle ha varit mycket lugnare när jag vaknat upp igen.

Hoppas ni kan ge mig en andra chans så att jag kan visa hur jag är egentligen och att jag faktist kan kontrollera mina känslor nu då jag tänkt efter riktigt mycket och försökt hållt mig lugnare allmänt efter jag blev bannad för jag kände att det hade gått lite överstyr med att jag blir arg lätt. Och som sagt så har jag adhd så ibland så blir jag arg väldigt lätt men jag har börjat jobba på det mer och jag känner själv att jag blir mer och mer lugn och har lärt mig hantera ilskan så jag vill bara få en till chans att visa vad jag går för på unive. ( jag tar även tabletter mot min adhd då den är så grov, tabletterna gör så jag typ känner av ilskan mindre och det känner jag har hjälpt väldigt mycket )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt så har jag lärt mig att kontrollera mina känslor bättre och det tror jag kommer hjälpa väldigt mycket i rpn. Jag tycker själv att om man bortser hela adhd saken så är jag igentligen en person med ganska hög rp nivå endå då jag har spelat fivem i 3 år, det enda problemet just nu är min adhd men som sagt så börjar det bli mycket bättre för att jag jobbar på att kontrollera mina känslor mer och tar tabletter mot adhd. ( Ber om ursäkt om denna ansökan är lite kaos men det är för att jag har lite mild dyslexi som gör det ganska svårt för mig att skriva texter som är flytande, har suttit med denna ansökan i över tre timmar nu och har behövt ta hjälp lite av mina vänner då jag har svårt med att skriva och stava rätt, men hoppas att texten blir bra och att ni ger mig en andra chans att visa vad jag går för endå )

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka