Nekad lejon | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lejon

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 1100001364fcc1b

Vad är din discord tagg? 3 saker som e lite suS#2560

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 19 dagar och 29 tim

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängt för powegaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett stort misstag , jag gjorde inte som riktiga livet. För i riktiga livet om man krockar hårt med bilen och bilen voltar flera gånger så dör man eller blir jätte svårskadad. jag sa bara att jag skulle ta medecin o må bättre men man ska inte säga så jag skulle säga jag behöver ambulans och skulle prata som att jag var skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis börjat jobbet som polis. Jag skulle åka med min kollega för jag e aspirant och inte får köra. min kollega försvann helt plötsligt så jag fick åka till polis stationen själv , jag såg några kollegor o frågade dom om de hade sett min kollega men de sa nej så jag frågade om jag fick köra till polis stationen för att hitta nån jag kan vara med , då sa de okej fort. Jag gasade fort för att komma fram till polisstationen jag råkade svänga i en hög hastighet och krockade på berg o flög flera meter och bilen voltade. en snäll meko kille kom fram till mig och sa hur mår du jag sa jag mår bra och han fråga om han skulle hämta ambulans. jag sa nej jag kan ta mina medeciner sen sa han ok o jag åkte där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. jag bodde prata som att jag vore jätte skadad och säga hämta ambulans fort. för man kan nästan inte överleva de där i verkligheten , sen så bodde jag typ svimma för hur hårt jag kraschade , jag ber om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första var att jag plockade droger utan kriminellroll min andra var att jag råka backa på någon för att jag inte såg , min tredje är denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att nästa gång jag kraschar hårt ska jag dö eller prata som att jag är så svårskaddad och att säga hämta ambulans fort och att säga jag kan inte andas o sånna saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja , jag har lärt mig att alltid när de händer nått alvarligt med mig ska jag spela som att de var riktiga livet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka