Nekad Lejla | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejla

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199074083523

Vad är ditt namn i verkligheten? Lejla

Vad är ditt discord namn? Lejla Beganovic

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lejla Beganovic och är 25 år gammal. Hon är en godhjärtad kvinna som alltid vill allas bästa. Hon vill alltid hjälpa alla och få alla att må bra. Hon har ett förfluten som missbrukare och har haft en trasslig barndom. Hennes föräldrar skiljde sig när Lejla var 7 år och hon fick därför bo separat hos sin mor och far. Hennes mor har missbrukat flera år innan Lejla ens föddes och hennes far har varit en tungt alkoholiserad man vilket har gjort att hennes barndom varit svår för henne för hennes föräldrar prioriterade sitt beroende före henne.
Lejla har hamnat bland fel i livet och umgåtts med fel människor vilket har gjort att hon tagit fel väg i livet.
Hennes pojkvän som hon blev tillsammans med vid 14 års ålder missbrukade också vilket gjorde att Lejla själv började. Lejla och pojkvännen hade svår ekonomi och flyttade runt bland vänner. För att få ihop pengar så sålde pojkvännen henne till äldre män tills att hon blev 19, då kunde hon äntligen ta sig ur hans våld. Lejla fick hjälp hos olika föreningar och har därmed hamnat på rätt spår i livet. Nu så kan hon äntligen stå på sina egna ben och vill hitta sitt dröm jobb för att bli ekonomiskt oberoend, ha kul med sina vänner och ha en familj i framtiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag tycker att de är väldigt kul att rp. Jag har en karaktär som jag hoppas att de flesta kommer att tycka om. Även fast att min karaktär har en strulig bakgrund bakom sig så är hon en väldigt trevlig social glad person som skulle ge alla en chans till att bli vän med mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server då jag känner att detta är den bästa svenska rp servern på fiveM.

Hur många timmar har du på FiveM? 125+

Hur hittade du Multistaden? En vän tipsade mig om de.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Utveckla frågorna: Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka