- Meddelanden
- 78
- Reaction score
- 5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198828177796/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? elnur#7788
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif hansson han är född 1990-12-04. Han har en ingen familj men vänner.
han är mörkhyad jobbar på postnord har 3 bilar en bmw en saab och en volvo.
hans dröm är att bli kriminel och skapa ett gäng. Han är pasitagresiv han har kort stubin.
han fick bra betyg i skolan men det va inget som gjorde att han plugga vidare han hoppa av och börja jobba på postnord. och hans dåliga uppväxt gjorde så han kan bli riktigt arg och ledsen.
hans familj är väldigt elak och vill bara att han ska få bra jobb så släkten inte skäms.
hans pappa heter kurt hans mamma heter fatima och hans syster heter anna
Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag kan bidra med en bättre rp nivå på servern. Jag vill också kunna göra så att folk får ha ett roligt rp scenario. Jag är vet alla regler och kommer följa de bra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra rp servern me hög nivå på rp och många bra scenarion med många jobb och bra scripts.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom många streamers och att kompisar sa att det va en bra rp server
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål i unive är att starta upp ett kriminelt gäng som kan skapa på scenarion och hög rp nivå
annars så är det att få jobb på falck eller mekonomen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? vill ha kul skapa scenarion. och höja min rp nivå till next level.
träffa roliga människor i mitt rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Vad är ditt discord namn? elnur#7788
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif hansson han är född 1990-12-04. Han har en ingen familj men vänner.
han är mörkhyad jobbar på postnord har 3 bilar en bmw en saab och en volvo.
hans dröm är att bli kriminel och skapa ett gäng. Han är pasitagresiv han har kort stubin.
han fick bra betyg i skolan men det va inget som gjorde att han plugga vidare han hoppa av och börja jobba på postnord. och hans dåliga uppväxt gjorde så han kan bli riktigt arg och ledsen.
hans familj är väldigt elak och vill bara att han ska få bra jobb så släkten inte skäms.
hans pappa heter kurt hans mamma heter fatima och hans syster heter anna
Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag kan bidra med en bättre rp nivå på servern. Jag vill också kunna göra så att folk får ha ett roligt rp scenario. Jag är vet alla regler och kommer följa de bra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra rp servern me hög nivå på rp och många bra scenarion med många jobb och bra scripts.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom många streamers och att kompisar sa att det va en bra rp server
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål i unive är att starta upp ett kriminelt gäng som kan skapa på scenarion och hög rp nivå
annars så är det att få jobb på falck eller mekonomen
Vad har du som mål att uppnå på Unive? vill ha kul skapa scenarion. och höja min rp nivå till next level.
träffa roliga människor i mitt rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej