Nekad Lehat92 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lehat92

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ayub

Vad är ditt discord namn? lehat92

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaki Kai och är 24 år gammal. Zaki är född och uppvuxen i Täby som liten var Zakis familj inte den rikaste, han pappa jobbade som bilmekaniker medans hans mamma jobbade som receptionist på ett sjukhus. Som liten var Zaki väldigt fotbolls intresserad och det var sporten som fick han att inte tänka på hur de gick hemma eller om hans föreldrar bråkade lite. Zaki hade 2 bröder båda äldre än honom, de gjorde allt de kunnde för att få Zaki att fokusera på skolan och få en bra utbildning.
Zakis drömm som liten var att bli frisör han hade alltid drömt om det och han hade redan börjat klippa hår som 13 åring i sin källare. Folk tyckte att han var duktig, Zaki började ta betalt, hans namn växte över sociala media eftersom han hade billiga priser. Zaki fortsatte göra det han älskar, när Zaki fyllde 15 flyttade han in i sin kompis pappas salong. Hans namn fortsatte växa. När Zaki blev 18 så kunde han äntligen öppna sin alldeles egna frisör salong, han renoverade den fint och han lärde sina vänner att klippa hår så att de också kunde jobba hos han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga och utvecklade scenarion, bra och kompetent rp,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar för båda parterna och ser till att båda spelarna har roligt och inte bara att man själv ska ha kul och vinna scenariot hela tiden

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sunt förnuft att man ska ha ett logiskt tänkande och rpa som om det skulle vara irl. copbait att man medvetet försöker få polisen uppmärksamhet genom att t.e.x drifta framför de. meta gaming att man ger information till en vän utanför spelet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. jag har spelat på unive väldigt länge för ett tag sen, jag började spela ungefär 2021 men började ta det seriöst typ hösten 2022 sen har jag spelat lite on off

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju på 48 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka