Nekad Leerax123.123 | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leerax123.123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? leeraxcool123

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David svensson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal nyfiken och envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i en mindre stad där han snabbt lärde sig att man får jobba hårt för det man vill ha Efter att ha provat på lite olika ströjobb flyttade han till storstaden för att hitta något mer meningsfullt. Han drömmer om att starta ett eget garage och bli en del av stadens motorintresserade community, samtidigt som han bygger relationer och försöker hålla sig på rätt sida av lagen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att skapa engagerande rollspel, både för mig själv och för andra. Jag gillar att bygga upp långsiktiga stories, reagera naturligt på scenarion och ge andra spelare utrymme att utveckla sina karaktärer också. Jag har också koll på när det är läge att ta ett steg tillbaka och spela för helheten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna varje situation. Ibland är det bättre för RP om man låter motparten lyckas med sin plan, till exempel vid ett rån, eller arrestering. Det skapar mer realistiska och engagerande scenarion för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt en regel för ganska länge sen på en annan server där jag inte riktigt följde FearRP fullt ut. Jag tog det med adminsen direkt, vi hade en bra dialog och jag lärde mig vikten av att spela sin karaktär trovärdigt även i stressiga situationer. Sedan dess har jag varit noggrannare med att hålla mig inom ramen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP Du ska agera som om din karaktär verkligen är rädd i livshotande situationer. Metagaming är förbjudet Du får inte använda information din karaktär inte rimligtvis kan veta, t.ex. från Discord eller streams och även suntförnuft som menas att man ska tänka innan man gör något.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka