Accepterad Leeeohh | Whitelist ansökning

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leeeohh#9334

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo och han är ny i staden och har hittat till rätt stad då han hittat en stad där han blir respekterar för den person han är helt enkelt. Leo är 30 år och är uppväxt i en förort i Göteborg där han växte upp fattig han har alltid sätt sin far stå på sig och stå upp för sig själv och sin familj, det har Leo ärvt och det är därför Leo har mycket civilkurage och vågar stå för sin åsikt och det kanske inte alltid uppskattas. Leo gillar att träna och att spela på fotboll men även att titta på fotboll.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har mycket erfarenhet utav tidigare rp på många servrar och har flera års erfarenhet utav rp. Jag kan även rp på ett bra och moget sätt. Jag har även läst alla regler så jag vet vad som gäller inne på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Fär jag har inte rp på ett tag då jag helt enkelt inte haft tid och vill nu börja igen, så jag gick in på servern och körde lite och fastnade direkt så jag vill fortsätta spela på servern och även börja leta jobb nu. Jag vill bli del av communityn inom servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 246 timmar på detta konto och så hade jag cirka 200+ på ett annat.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg att den hade många spelare när jag leta efter en server så tänkte jag att det måste finnas en andledning till varför den är så populär.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Tillbaka