Nekad Leeeohh | Ban överklagan [swiipe]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8Leeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#1137

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad från discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag betede mig jätte dåligt och la mig i saker jag inte skulle gjort tex deras beslut att banna mig för duping då det löste sig och även inte ifrågasatt varför leon o abdi blev bannade då jag inte har något med det att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för duping när mitt gäng fått 120 mille av en när vi gjorde affär så jag fick 30 miljoner sedan blev jag bannad då blev jag arg och undrade va det va som hände så jag frågade varför de falskt bannade mig sedan fortsatte jag och många andra sedan 2 timmar senare så snackar jag med bettan, abdi o leon jag är mutad så ser jag att jag fått massa notiser på discord så ser jag att de är bannade så jag frågar i ooc varför och då blev jag också bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den va korrekt för man ska aldrig ifrågasätta och lägga sig i onödiga saker elelr saker man inte har att göra med och respektera staffsens beslut

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massa onödiga för länge sedan men typ powergaming, gz abuse m.m

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? först och främst väntat i support eller gjort en ban överklagan och inte sitta i ooc och tjata eller hetsa alls sedan inte lagt mig i deras beslut. Sedan skulle jag inte frågar varför de andra blev bannade i ooc isåfall skulle jag tagit det i suport eller med philip eller inte frågat alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska aldrig lägga mig i staffs beslut mer eller tjata för att ändra deras beslut oavsett hur arg jag än er. Jag ska göra en ban överklagan istället sedan inte fråga varför de blev bannade i ooc istället ska jag skicka pm eller ta det i support.

Har du läst våra regler? Ja

ett tips! du har gjort typ 4 ban överklagningar på 1 dag! vänta några dagar innan du gör en ny! eftersom alla nyss blivit nekade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka