Accepterad Leeeohh | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#9334

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, kör relistiskt, flöj trafikreglerna

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg ut som att försökte vdm honom, och för att jag körde på fel sida vägen där vid garaget han såg nog inte att jag låg på marken en stund.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag körde min buggati jag skulle till garaget så jag körde fel sida vägen som man absolut inte ska göra, sedan så skulle jag backa eller va det va så såg jag inte han så råka jag köra in i honom lite lätt. sedan så la jag mig ner på marken med u och fick ont men då var det tydligen powergaming om det var någon som powergama så var det han på rullatorn som fortsätte sitta på den. men det var även mitt fel det står jag för men en ban för detta är lite väll hårt kanske en varning eller kick tycker jag iallfall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och jag körde fel sida vid garaget som var mitt fel men sedan powergaming var det inte då jag la mig ner och fick ont då jag har klipp på det också. men när jag inte följde trafikreglerna var det mitt fel och jag vet att det inte är rätt nu jag har lärt mig av detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 var att jag råkade använda f6 menyn för mycket men då var jag ny till den och vet hur man ska använda den nu, sedan var det för greenzone abuse vilket jag också lärt mig att man inte får använda i scenarion. sedan var det felaktig lootar en tjänsteman samt en sunt för nuft för att prata olagligt runt gz vilket jag nu lärt mig att man inte ska göra. tror det bara är 4 bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kört mer nogrant och inte gena för att spara tid samt kolla noggrant runt mig så jag inte kör på någon som kommer med rullator på vägen. samt kanske ligga ner lite längre när jag krockade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska ligga lite längre om man får ont på marken, sedan följa trafikreglerna mer och köra realstiskt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka