Accepterad ledde | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ledde

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? ledde.1

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter ibbe malak och är 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam väldigt hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ibbe har haft en tuff uppväxt med en svår skolgång och med frånvarande föräldrar. ibbes pappa hade problem med alkohol och hans mamma jobbade på nattklubb så henne såg man inte så mycket av. vid tonåren gick hennes pappa bort i cancer, så han fick snabbt lära sig att ta hand om sig själv och överleva. Därav hans bestämdhet och energi. Viljan att överleva! efter en tid med låginkomst så jobbade han upp sig så att han kunde ta sitt pick och pack och flytta till unive staden för att börja om på nytt. ibbes första jobb var på ett café där han var servitör. Nu hoppas ibbe att han får ett lyckligt liv i Unive staden där han hoppas att han kan uppnå sina drömmar och leva ett lyckligt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp, roliga scenario för båda parterna och inte spela för makt och pengar. Alla ska ha roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv. Allt handlar inte om att vinna, utan ibland måste man även förlora för att det ska bli roligt för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag kommer inte ihåg jag körde på servern för länge sen men det var en gång jag skaffade ett jobb och sedan bytte jag jobb samma dag och en staff skrev du byter jobb som du byter kalsonger :) hahaha detta var väldigt länge sedan jag fattade inte jätte mycket på den tiden men nu har jag förstått att det är väldigt mycket sunt förnuft man gör int så irl :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Man använder sin bil som ett vapen kör över folk, NLR Du dör då ska du inte komma ihåg vad som hände. META - man tar information från discord och tar det in game och låtsas som att man har fått veta det in game.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hejsan @ledde Din karaktärs namn får ej vara som ditt IRL namn, vänligen radera karaktären och skapa en ny eller kontakta MOD+ som kan byta förnamnet på din karaktär. Efter du har gjort de så svarar du på min Text samt ändra i din ansökan så de står din nya karaktärs namn

Hejsan @ledde Din karaktärs namn får ej vara som ditt IRL namn, vänligen radera karaktären och skapa en ny eller kontakta MOD+ som kan byta förnamnet på din karaktär. Efter du har gjort de så svarar du på min Text samt ändra i din ansökan så de står din nya karaktärs namn
så nu har jag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka