Nekad Lazze.123 | Medlem ansökning [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Lasse

Vad är ditt discord namn? lazze.q

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Karlsson och han kommer från syd-afrika det är därför han har en utländsk mamma. Axel flyttade till staden Unive år 2023 eftersom hans mamma var mycket elak och slog han. Axel började på en skola i unive och han var smart. Axel var en person som alltid också grejade med bilar hans dröm var att skaffa en bmw f31 som han sedan skulle visa upp på elmia. Axel hamnade med en bra familj i unive som hjälpte honom att tjäna ihop pengar till sin bil. Axels drömjobb var alltså att jobba på Autoexporten. Detta var hans dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög rp nivå och rollspel så både jag och motparten har kul när vi rollspelar. Jag kommer följa alla regler samt var snäll mot alla på servern men framförallt alla stats. jag kommer skapa roliga scenarion och kommer alltid spelar för snusförnuft och spela så båda har kul och jag kommer aldrig spela för makt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska vinna alla scenarion varenda gång utan låta andra vinna också. Sen ska man göra så att båda tycker att det är roligt att spela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att du dödar någon utan anledning, VDM du kör på en person utan anledning, COPBAIT du försöker t.ex få polisen efter dig, Du får inte spela på din karaktär om du har dött. Inte hålla på med kriminella saker om du inte har krimroll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har rätt så mycket erfarnhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det, förutom att jag är en väldigt glad och en öppen person

Nekad.
Anledning:
Vänta 2 veckor efter indraget medlemskap.
Du får ansöka igen 2024-09-11. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka