Nekad Lazze.123 | Medlem ansökning [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Lasse

Vad är ditt discord namn? abbe#0001

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hasse Nilsson är en trevlig och snäll person, han är 17 år gammal och bor i en liten stad grästorp. Hasse brukar oftats vara ute och cykla på sin fritid för det var hans intresse redan som ung. Hasses känslor för cyklar är stora han cyklar nöstan varja dag med sina polare. En gång i tiden var Hasse mobbad av några killar i skolan pågrund av hans cyklel intresse, det var då han bestämde sig för att skita i skolan och satsa på cykel gymnasium och han lyckades. Nu förtiden cyklar Hasse varje dag och har det gött.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med serverns rp är att försöka rpa så mycket som det bara går för att det ska kännas som i verkliga livet. det jag också kan bidra med är att om folk säger olika ord så då inte hör till i rpn så sa man bara fråga vad är det och då för att dom ska förstå att dom inte har rpat. Jag är också väldigt öppen till nytt folk och ta konservationer med dem och få dem att känna sig välkommna och ifall det inte vet var de ska så kommer jag vägleda dem till rätt ställe.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska vinna alla scenarion, för du ska spela för att ha kul med dina vänner och inte gör a det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp jag har läst och förstått reglerna några exempel på dom är, ingen sexuel rp, man får inte spela på sin karkatär på 12 timmar om man har varit död. Man får inte råna folk utan krimroll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har rätt så mycket erfarnhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka