Nekad LaZer73 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199651718002/

Ditt Hex-ID: steam:110000164d18372

Vad är din discord tagg? lazer73

Vem var det som bannade dig? classic

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 61-go6rlnsL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hettsade i ooc när en kille hettsade mot mig först och sen skickade in när bara jag hettsade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne i marja lisas och tästade importer och helt plötsligt blev jag bannad och jag trodde först att det var restart eller nått men det var jag som blev p bannad så jag hoppade sup och frågade varför och classic sa att det var hetts ooc men jag hade inte hettsat tänkte jag men så sa han allt som jag hade sagt till min kompis i en gruppchatt. jag undrade om det var ett skämt eller vad som hände men nej min kompis hade faktiskt p bannat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej ingen felaktig men jag tycket att det jag gjorde inte hade med unive att göra då jag skrev med han privat och han hettsade mot mig först så jag tappade det till slut på han så att jag skrev lite fula saker som jag ångrar nu men jag tänkte inte att han skulle hoppa sup på det då jag trodde vi bara lallade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 0 banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? blockat honom och inte hettsat tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att aldrig hettsa ooc igen för man får konsekvenser som inte är värt de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp! juste det gick ej att bifoka filen så jag tog en random bil om det behövs en bild på medelandet så kan du skicka i pm o fråga så skickar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka