Accepterad LAXEN111 | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LAXEN111

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? LAXEN

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton

Vad är ditt discord namn? LAXEN#8737

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Yasin Wahji 22år gammal. yasinär prat glad och hjälpsam . yasin Är från syiren han flytatde där ifrån när han var 1år när han kom till Sverige va han 2 år gammal han kom hit med sin mamma för hans pappa dog efter Yasin Whaji föddes! när Yasin börja skolan kunde han ingen svenska men efter 1året i skolan hade han lärde sig att prata svenska. Yasin började bli retade i skolan i 3ann när han kom till skolan stog folk och peka på han och skrattade eller viskade saker om han han blev retad för sin klädstil och för han var ganska lite i mot dom andra. Han blev retad till 6an sen bytte han skola i den nya skolan fanns det ett grabb gäng han börja hänga med sen när han va 17 blev han grovt kriminell han var med i gängkriminalitet han har varit medlem i 2 olika gäng och har holt på med droger och vapen all möjligt men när han hade åk fast för vapenbrott och gängkriminalitet och ringade narkotika brott så satt han i 7 år i fängelse efter det hoppa han av det kriminella och har inte sen dess rört eller använt droger eller vapen!! det var lite om Yasin

Varför ska just du bli whitelistad? jag har varit whiteslistad här innan och rpade väldigt mycket hör för typ ett halvår för tog en paus från fivem sen och har jag börjat spela igen och vill verkligen vara på denna servern och rpa!!!!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad på denna server! för tycker support om man behöver hjälp så man inte måste vara orolig om det händer något och tycker det är sjukt bra RP här och vill verkligen vara WL här för att kunna bidra med bra RP här och vill verkligen ha något och göra här på servern!!!!

Hur hittade du Unive? har kört har innan och det är riktigt rolig och bra rp här tycker jag!!!!!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bidra Rp på servern som typ att jobba på Falck eller nått annat. Vissa spelar för makt och pengar men det bryr jag mig inte ett skit vill rpa för att ha roligt att andar ska ha roligt och så och vill ha något att göra i RPT!!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på Unive RP inget annat!!! BÄSTA SERVERN
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top