Nekad Laszlo Atilla | Medlem ansökning (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laszlo Atilla

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laszlo

Vad är ditt discord namn? zombie

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Laszlo Atilla och är 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? självsäker, lugn, ledarskap

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp med sin farsa och spenderade mycket tid i hans verkstad. Han hjälpte till där sen han var liten och lärde sig tidigt hur man jobbar hårt och tar ansvar. Verkstan blev som ett andra hem och han fick med sig mycket kunskap därifrån. I framtiden vill han skapa sig ett stabilt liv, hitta ett jobb han trivs med och bygga upp sitt namn i staden, kanske inom mek eller nått liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bättre social RP eller en bra social rp och en allmän bra RP kan inprincip alla regler o har blivit bannad kanske 1-2 gånger bara under mina år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna och när man förlorar ska man rpa på de o inte ba sluta rpa elle nåt. Alltså att man inte går för kraft och vinst alltid och att man kan förlora och på de sättet blir det roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja för fail rp men de var när jag började rpa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NRL = att man glömmer bort de som hände inann man dog. RDM = när man dödar någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)
Okej jag har ändrat mitt namn till Balkan Jansson

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag kan ändra de när jag kommer hem

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka