Nekad Lastbils_janne | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lastbils_janne

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe Eriksson

Vad är ditt discord namn? Erica01911

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Karlsson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll cool smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har tidigare jobbat med att sälja bilar på en bil firma. Så att jag tänker att han kan göra det i framtiden. Men om det inte går bra så kan han vara sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa realistiska och engagerande scenarier, spela min karaktär konsekvent och ge andra spelare möjligheter att utveckla sitt RP tillsammans med mig. Jag fokuserar på samarbete, respekt för reglerna och att bidra till en positiv spelupplevelse, oavsett om det gäller vardagliga situationer, jobb eller större händelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte begår powergaming och ger motparten en chans att vinna också, t.ex om en polis riktar vapen så ska man stå still och inte springa iväg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, fear rp och meta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka