Nekad Lasson | Medlem ansökning [ MoneyWay ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Sushirulllen1

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo nilsson, född 2006 så är 19 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? pratglad, modig, snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han var född i en förort och växte upp bland fel folk. Hans pappa va en alkolist och drog beroende och slog han mycket under sin uppväxt. Han bodde bara med sin pappa för hans mamma dog när han föddes. När han var 12 tog polisen hans pappa och han har bott på foster hem sen dess men när han fyllde 18 och blev vuxen så valde han att flytta ifrån foster hemmet till staden unive. där han ser en ljus framit. hans mål är jobba som anting mekaniker, polis eller på ett car dealership

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bättre RP miljö för servern. genom att vara i sin karaktär och leva som det är ditt riktiga liv och inte bryta mot regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela som båda delarna i ett scenario och inte bara den ena delen för att få mer liv i själva RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte jag är ny till servern och har inte gjort de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (random deatmatch) RDM innebär att du inte får döda någon helt utan anledning så du får t.ex inte bara gå upp till någon och bara skjuta dem. bug abuse, att använda Buggar i servern är ej tillåtet. Sexuella trakasserier, övergrepp, det innebär att man inte får utsätta någon annan för sexuela handlingar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag ej.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka