Nekad Lasse Ståhl | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dero

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100404389/

Ditt Hex-ID: 110000143f522a5 (Hex)

Vad är din discord tagg? ᴀǫᴜᴀ#4525

Vem var det som bannade dig? vet inte riktigt märkte bara att jag blev bannad

Hur lång tid var din ban? perma tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingen men jag skickade ut discord invites t en annan server som var fel att jag gjorde tänkte mig inte för mina vänner tvinga mig för jag va staff på den servern servern har stängts ner o jag gillar multistaden väldigt mycket och vill gärna kunna ta whitelist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skickade ut discord invites t en annan server som var fel att jag gjorde tänkte mig inte för mina vänner tvinga mig för jag va staff på den servern servern har stängts ner o jag gillar multistaden väldigt mycket och vill gärna kunna ta whitelist

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skickade ut discord invites t en annan server som var fel att jag gjorde tänkte mig inte för mina vänner tvinga mig för jag va staff på den servern servern har stängts ner o jag gillar multistaden väldigt mycket och vill gärna kunna ta whitelist

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel det står jag för men fattar felet jag gjort och kommer ej göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte lyssnat på mina vänner och fattat hur dumt det är sen får man bara dåligt rykte till servern om man spammar ut andras discord kommer ej gö om det vet att jag gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte alltid lyssna på mina vänner och fatta felet tycker också det är omoget men jag tänkte mig inte för

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top