Nekad larvar | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larvar

Medlem
Meddelanden
445
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? larvar#7236

Ange ditt födelsedatum 18 November 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar upp, går till en tråkig skola 2 timmar, sen hem igen, spela, sova, och på retur

Hur länge har du varit medlem på Unive? till och från massa gånger, första gången jag joina var 2020 vid server start. Just nu har jag varit medlem i cirkus 5 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 25 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. den har som uppgift att rensa servern på reglerbrytare / lallare. man rpar som vanligt bara att man har ett extra öga runt om kring sig om vad som sker i rpet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kicka, banna dessa lallare, regelbrytare så man kan få en härlig rp stund på servern, pallar inte med massa rdmare dagligen som förstör för andra och för mig, jag vill kunna se till så att de försvinner.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja om jag blir dödad i ett giltigt scenario och jag ressar mig efteråt så är de korruption. Och om jag har en polare som har gjort fel i rpet / rdmar etc och jag vet om det men inte gör något åt saken så kan de räknas som en slags korruption. Eller om en polare till mig börjar slå på en annan och sen slår han tillbaka och jag bannar han som slog tillbaka bara för att jag känner min polare då då blir de ju typ som en särbehandling och räknas som korruption. Abuse utav commands och makt är korruption.
 
Blev medlem nyss, vänta minst 30 sammanhängande dagar innan du ansöker till sv.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top