Nekad LarvaLaura | Ban Överklagan [Samme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

savvy

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199873339999/

Ditt Hex-ID: steam:11000017207325f

Vad är din discord tagg? savvy.66

Vem var det som bannade dig? Samme

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag råkade säga ett fult ord till de då som fick mig bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så ja det var en vanlig dag klockan 11:00 där då jag skulle ta en medlems intervju allt gick bra svarade bra på alla frågor och fick godkänt tillslut men. Då kom taxi in och server muta mig samt deffa mig som fick mig förvånad eftersom vi bråkade lite igår kväll för att jag skrev en ansökan som tydligen var en ai text som jag kan svära på min far eller moder att det var inte en Ai text. Så dem nekade mig och jag blir arg som vanligt. Då när han skulle godkänna mig så kom taxi då och deffa OSV de tog en liten stund kanske CA 5 minuter och tillslut valde de helt plötsligt att neka mig efter jag vart godkänd för att jag bråkade lite med taxi dagen inann. Varför jag tror att jag blev nekad var att Taxi ville ha revenge.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och Nej. Ja, jag gjorde fel som sa ett fult ord, det erkänner jag. Men en annan medlemsansvarig ska inte bara kliva in mitt i intervjun, börja deffa och muta mig utan att ha koll på vad som händer. Allt gick bra innan det, och sen blev jag nekad utan att få en ärlig chans. Det kändes bara sjukt orättvist.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan av AC, men båda gångerna var det på grund av buggar och inte något jag gjort fel med flit. Jag har lärt mig att vara mer försiktig nu. Men jag tycker inte det är okej att en annan medlemskapsansvarig bara kommer in mitt i intervjun och bestämmer att jag ska bli nekad, särskilt när den som faktiskt höll i intervjun sa att jag skulle bli godkänd. Det kändes bara rörigt och inte rättvist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst skulle jag inte sagt ett fult ord, det var mitt fel och det står jag för. Men samtidigt tycker jag inte det är okej att medlemskapsansvariga bara kan ta över varandras beslut hur som helst. Om han som höll intervjun sa att jag var godkänd, så ska inte någon annan kunna komma in bara för att vi haft problem innan och ändra på det. Det blir bara rörigt och känns inte rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja o nej. Ja somsakt för att man inte ska svära på någon. Men nej för att en annan kille med mer makt ska inte bestämma beslutet om det var inte han som tog min intervju bara för att han ville ha revenge.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka