Accepterad Lars-Olof | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lars-Olof

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199091716780/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Wolf

Vad är ditt discord namn? Wolf#3462

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Lars-Olof Åkesson även kallad Lars är en trevlig och skön 19:årig kille från stockholm från en liten förort som heter Upplands Väsby, Lars-Olof uppväxt med att få kärlek och får det han pekar på. och hade många vänner att vara med. När Lars-Olof gick i skolan hade han svårt att fokusera, istället så ville han bort från lektionerna och prata om bilar. Eftersom att han hade svårt och fokusera var hans betyg inte dom bästa men lärarna tyckte ändå om honom. När Lars-Olof skulle gå ut nian fick han inte komma in på något gymnasium eftersom hans betyg var dåliga, så han började med små kriminella saker som att sno och sedan sälja vidare. Men Lars-Olof märkte att han behövde mera pengar så då började han leta efter ett gäng för att bli springis. Tillslut hittade han ett gäng och var springis för dom i ca 2 månader, han slutade i gänget efter som att gängledaren sa att Lars-Olof var skyldig han pengar som han inte var. Så Lars-var tvungen att flytta eftersom att gängledaren ville döda han. Så Lars-Olof hittade denna stad och vill påbörja en liten större kr

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom att man får mera tillgång till servern och jag sak även bidra till en seriös och trevlig rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har massa polare som är whitelistade på servern, sen har jag spelat på unive sedan jag började med rp och fått en bra känsla av servern. Även så får man mera saker man kan göra.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad servern till mig av en polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att skaffa många kontakter, många vänner även ha massa snabba bilar och vara rik så att man inte behöver bry sig över pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server eftersom jag tycker Unive är en bra och trevlig rp server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top