Accepterad Lars Olof | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058704456

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Qxzy1

Vad är din discord tagg? Qxzy1#2655

Vem var det som bannade dig? Alabama cracker

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: vdm alabama cracker. Återstår: 4 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstänmgning? Gär det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag backade in i för han men för mig var jag inte nära alltså d-sync, men om jag skulle se det som han gjorde alttså staffen då var det ju VDM. Men problemet är att det inte var det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev banna Jag kom in och hämta min bil sen parkera jag den vi torget och sen kom min kompis och hoppa upp oå min bil sen gick han av och han gick till en bil och börja snacka med han då jag började backa och då körde jhag på han staffens skärm men jag har klipp på¨att det var grov d-synvc, jag försökte även bara backa in till en parkerings plats

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban pga att det va grov d-sync och jag har video klipp på det men jag fattar ändå att det såg ut som att jag vdmade ifrån hans vinkel, Så jag kan ändå fatta varför han bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är inte riktigt säker men dem flesta är gamla och fel aktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja men nej för om jag skulle inte flyttat på min bil skulle det itne d-synca men även när jag flyttade så nudda inte jag han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inget att lära mig, kanske inte backa så nära någon?


Har du läst våra regler? Ja
'

Bevis: https://medal.tv/clips/42972018/d1337ZwAsBNV
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top