Nekad larsåke | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

larsåke

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/luddd3/

Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig rasmusson

Vad är ditt discord namn? ludd3#6173

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lars åke och är en riktig kriminell mafia, han kommer ifrån en svår uppväxt och har knappt träffat hans föräldrar och nu när han bor i unive kommer han att fortsätta sitt kriminella och kommer skapa problem bland de större gängen

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli wl för att jag ska kunna representera servern som någon som faktiskt spelar seriöst, jag vill också kanske skapa ett gäng om det är möjligt. sedan för att kunna skriva i blocket och twt;) jag kommer att kunna bidra med riktigt roliga scenarion samt konkurrens mot andra gäng

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? förklarat åvan

Hur hittade du Unive? det är den kändaste svenska rp servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa ett gäng eller i alla fall vara kriminell med mycket pengar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
 
Nekad, skriv mera på din karaktärsbeskrivningen och skriv på "Vad har du för mål med ditt rollspel" och utveckla mera kring detta.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top