Nekad lamadrickercola | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
263
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? lamadrickercola

Hur gammal är du? 13 ska fylla 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra en total rensning och anställa nya, jag kommer ha en struktur som chef. Jag kommer sätta en ny ledning som kommer göra gott om Securitas. Jag kommer se till så att alla förslag som kommer in till yrket faktiskt tas vidare, som chef kommer jag vara ansvarstagande och göra all i min makt för att göra Securitas bättre. Jag kommer höja lönerna så allt fler vill böra jobba hos oss, och om mer folk ska börja jobba hos oss för lönen så kommer jag hålla extra koll på duty systemet och se till så att ingen abusar lönen. Jag ser just nu brister inom rekryteringen. Jag tror att folk inte vill jobba hos oss eftersom att det är dö tråkigt, det ska jag försöka göra bättre som chef. Men här behöver jag också jobb ansvarigas hjälp, nya enheter behöver komma upp och allmäna förslag. Jag har redan en discord redo som kan användas (reclexxs är med den).

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit tigare ledning på Securitas så jag vet hur systemet funkar.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 14:30 till 21:00
Helger 10:00 till 00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka