lallish1464
Icke Medlem
- Meddelanden
- 78
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? lallish1464
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson
Vad är ditt discord namn? lallish1464#2807
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2009
Berätta om din karaktär. jag kom in i staden som alla andra förstod inte så mycket men en sak jag viste var att man kunde ansöka om jobb så jag sprang från motelett till arbetsförmedlingen för att söka jobb och där efter fick jag jobb på postnord och började tjäna pengar och köpte min första bil och en till därefter och en cross och jag är 20år gammal i spelet jag är väldigt glad och mina intressen är bilar och alla andra fordon
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill gärna bli medlem på grund av att man kan söka jobb vart som helst och jag spelar där hela tiden och då vill jag bli de och för att man får tillstånd till mer grejer och känner sig mer välkommen i staden
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt roli server där dem flesta är jätte trevliga och man kan verkligen göra allt på hela serven
Hur hittade du Unive? jag laddade ner fivem och samtidigt kollade jag på en stremar som spelade unive och då tänkte jag nu när jag väll har laddat ner så jag kan spela de så ville jag testa de och jag tyckte de var jätte roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara snäll tjäna pengar och köpa kolla bilar och jobba
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie olsson
Vad är ditt discord namn? lallish1464#2807
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2009
Berätta om din karaktär. jag kom in i staden som alla andra förstod inte så mycket men en sak jag viste var att man kunde ansöka om jobb så jag sprang från motelett till arbetsförmedlingen för att söka jobb och där efter fick jag jobb på postnord och började tjäna pengar och köpte min första bil och en till därefter och en cross och jag är 20år gammal i spelet jag är väldigt glad och mina intressen är bilar och alla andra fordon
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill gärna bli medlem på grund av att man kan söka jobb vart som helst och jag spelar där hela tiden och då vill jag bli de och för att man får tillstånd till mer grejer och känner sig mer välkommen i staden
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker de är en sjukt roli server där dem flesta är jätte trevliga och man kan verkligen göra allt på hela serven
Hur hittade du Unive? jag laddade ner fivem och samtidigt kollade jag på en stremar som spelade unive och då tänkte jag nu när jag väll har laddat ner så jag kan spela de så ville jag testa de och jag tyckte de var jätte roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara snäll tjäna pengar och köpa kolla bilar och jobba
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive