Nekad lallish1464 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? jamie olsson

Vad heter du på discord? __DEMON__#0001

Hur gammal är du? jag är 13år gammal och väldigt mogen

Hur många timmar har du på Fivem? jag har 400+timmar på fivem/unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag ska bli chef för att jag vet hur man driver ett företag bra och jag kommer göra istället så folk hatar oss kommer jag göra så dem gillar oss istället jag är en tillexempel nu är qpark ganska hatat men jag ska förbättra de och be mina anställda skärpa sig och inte vara lika kaxig och att dem ska vara trevliga och jag kommer också ge ut rimliga löner

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på qpark tidigare som högt uppsatt så jag kan en del om yrket jag räknar inte på mått när jag lappar bilar men jag är nogran

Berskiv din karaktär? min karaktär en 74år gammal man som är född här i svergie och han har jobbat på typ alla jobb i spelet som går han är en bra man med mycket erfarenheter och har ansökt om chef jobb tidigare men har tänkt att han inte är redo men nu har han redo och vill ta över qpark och göra de till de bästa jobbet som går hans intressen är alla fordon har är ganska sträng men rakt på sak när de gäller arbetsintervju och sånt han kan väldigt mycket igenom bilar och han vet också mycket om hur man parkerar och vart man kan parkera och han är väldigt snäll också och bryr sig om alla de kanske inte låter som de när man träffar han men tillexempel de var en gång hans barn barn ville hoppa ifrån ett hus tak men min karaktär räddade han och de kommer vara lika dant med mina anställda om dem tillexempel känner sig utanför kommer min karaktär alltid hjälpa till och stötta och kanske åka ut med honom på nån roadtrip eller så

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne ifrån 15 till 20 på vardagar och helgdagar 10 till 00 så då är jag som mest aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de är klart att jag kommer göra men de hade varit super om jag kunde bli chef eller biträdande chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej de gör jag inte jag gillar bara unive

Har du läst våra Regler? ja de har jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka