Nekad lallish1464 | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Ditt Hex-ID: 110000147993f15 (Hex)

Vad är din discord tagg? Eaglez#1464

Vem var det som bannade dig? Flinhc

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: xmtytu Anledning: meta, rpar på ett ooc meddelande Går ut om: 1 dagar 23 timmar 22 minuter Placerad av: Flinhc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att för att en kille bara gick och lämnade mig vid bärgaren så jag valde och lämna då för att jag var död så jag quita efter han som lämnade mig hade gått för att jag hade tänkt att sluta spela för dagen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis bar mig till bäragren och där och då tänkte jag att han skulle köra mig till sjukhuset men han lämnade bara mig så jag valde att lämna för dagen och spela mer imorgon sen kommer jag på att jag måste in igen för jag skulle sälja en sak till en grabb som jag hade glömt så jag gick in igen och så stod det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt för jag antar att staffen har sett en annan vinkel på detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit tidigare när jag var ny till rp osv så kunde jag inte så mycket och så har jag haft en stor ban eller vad man ska säga som var felaktig men annars har det varit för det mesta lall när jag var ny och sen lite små problem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Man kan alltid göra bättre men i detta fall förstår jag inte varför jaf har fått min ban alls så det är svårt för mig att göra annorlunda i detta fall

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om man förklarar lite mer vad som hände eller liksom hur staffen såg från sitt perspektiv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det förstår jag till 100%

Hade du som bannat mig också förklara för mig lite mer så jag förstår :)

Du blev bannad eftersom du skrev att du skulle köpa saker för pengar efter vi skickade ut en massa meddelande om att ni inte ska göra detta eftersom vi skrev ut att det var pengar wipe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka