Nekad lallish1464 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161491221/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? __DEMON__#0001

Vem var det som bannade dig? R O S E

Hur lång tid var din ban? min ban vart i fem dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för lallare av R O S E

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund av att jag slog på piren (jag jobbar på park)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så här var de jag fick ett samtal att jag skulle komma till torget då åkte jag ditt jag var i tjänst då också då åkte jag ditt och så var de nån som hållde på att vara kaxig och inte kunde rp jag tog fram en ficklampa och bländandande hon som stod där men hon sa att hon hade solglasögen även fast hon inte hade de sen efter de var hon bara kaxig och folk kom och klagade på mig som vanligt när jag jobbar på Qpark vilket är drygt men aja de får jag väll leva med men sen efter ett tag var de jätte mycket folk där och jag skulle åka därifrån för jag pallade inte och som dem flesta vet är Qpark på ett sätt lite lalliga alltså ganska kaxig tillbaka och jobbig men de är våra karaktärer och jag kan liksom inte bara ändra den på grund av att jag får en ban för de är våra karaktärer men aja vidare till senariot när jag skulle där ifrån började hon kissa på Qpark bilen och då gick jag ut och sa vad fan håller du på med och började alla att som vanligt kasta skit på oss och min karaktär ar ju ganska så stressad i den där i sitvationen så han gav först en varning jag slår dig om du inte slutar kissa på bilen och hon slutatde inte då slog jag och hon bara fortsatte så jag slog ett till slag och då kom min ban för lallare jag kan förstå att jag fick den men ändån i verkligeheten bilr men ju inte lite stressad och arg om nån står och kissar på ens bil men absolut de är på en allmän plats och de ber jag om ursäkt för men ändån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag ser de som att både jag och hon som kissade på min bil var också skylldig till att jag blev bannad och de var inte en felaktig men ändån de är ju min karaktär och Qpark

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare har varit typ samma insident bara att de inte var på en allmän plats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktiskt inte jag kan ju liksom inte låssas som att jag inte ser att nån står och kissar på min bil jag måste ju aggera med min rp nivå då liksom att säga till den

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag väll på ett sätt slå aldrig någon på en allmän plats oavsett vad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka