Accepterad lallish060 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Drabbaren

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472558396/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a23c13c

Vad är din discord tagg? la11ish

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-26 220515.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag lämnade för tidigt och jag vet att det va fel gjort av mig men trodde att jag kunde respawna dagen efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en kompis och så träffade vi trippy och lexty och dom börjar skjuta mot oss när jag har händerna uppe och sen när jag dör så quitar jag för jag trodde scenariot va över men jag ångrar att jag lämnade så tidigt va bara så trött och tänkte inte på vad jag gjorde.Vet att det var fel gjort av mig och jag ångrar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va mitt fel då jag inte visste att man va tvungen att respawa innan man quitar, Håller med att det va clogg när jag lämna så tidigt men jag ångrar det och vill fortsätta spela på servern i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait och power gaming när jag va ny till servern. Har råkat prata halv ooc och har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gå och lägga mig innan scenariot börja eller bara väntat ut tiden oavsett hur mycket klockan är man är så ska man inte göra regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att interpa när jag är trött

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får en chans till. Men du ska alltid vara medveten om att hålla in E eller blöda ut efter 25 minuter. Jag vill inte se att du får för dig att göra detta igen. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka