Nekad LallarN1972 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ödlan

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Spencer

Vad heter du på discord? Ben 5#3368

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Det jag gör om dagarna är, går till skolan vid ca 9:00 kommer hem vid ca 14:00 och sitter o spelar till ca 18:00 sedan tar jag en paus äter osv sen spelar jag från 19:00 till 22:00 och går o lägger mig (brukar vara inne på unive då på den tiden)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem en eller två veckor fast jag har spelat här för och jag var medlem i ett år streck lätt så jag har erfarenheter inom rp skulle jag säga

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) En gång för sunt förnuft då jag lämnade min bil på motorvägen men aldrig efter det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en liten hjälpare och en del av servern under staffs. Ifall de ser regelbrott hända ingame så har de som ett ansvar att ta åtgärder på det. Servervakter är som ett hjälpmedel för servern som ser till att det inte finns lallare osv. Servervakter hjälper servern så mycket som möjligt och bannar regelbrytrare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern få bort lallare för tyvärr finns dem. jag som jobbar på gsp får se mycket olika sorter av lallare och därför känner jag att servervakt skulle sitta fint så att man ändå har lite makt när alla lallre rullar in o kör över oss. jag tycker servervakt passar mig bra då jag får hjälpa server på ett sätt vilken jag tycker den förtjänar för det är en väldigt rolig server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan t.e.x vara om man sitter i discord med någon o dem säger banna han banna han och de bannar du honom utan att veta vad som hänt eller utan att klippa eller ressa folk som dör i scenarion, Abuse är om du kör med t.e.x toggleid och om du ressar efter ett scenario när du blivit t.e.x 12 timmad
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top