Nekad lallaren0 | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallaren0

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153347352/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Lallaren#5115

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Anton Grönlund och han är 21 år och jobbar på postnord och han gillar att köra bil och motorcykel älskar att vara på bilträffar och träffa nya människor Anton har tidigare varit arbetslös och bot på andra städer men då han valde att flytta till Unive stad så har han andra mål i livet och nya mål. Anton är en trevlig kille som gärna ställs upp inför nya och tuffa utmaningar, han är en kille som tänker utanför boxen och löser problem väldigt enkelt. Anton är en kille som gärna blir en medborgare i unive stad då han anser att det verkar vara en trevlig och rolig stad att bo i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill ha en bra seriös server som inte är så mycket lall på vilket jag inte tycker det är på unive. och att man måste vara medborgare för att kunna göra vissa saker till exempel få vissa jobb och ic och occ vilket jag anser är väldigt bra då det blir mer seriöst. Jag vill bli medborgare då jag vill ställa mig inför nya jobb samt ny rp, då jag vill ansöka om olika jobb och testa på dem flesta. Jag anser att unive är en väldigt bra server med bra scripts och härligt rp folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? speciellt deras scripts och bilar som är väldigt bra gjorda och många bilar är väldigt snygga deras rpn är seriöst i nästan alla tillfällen

Hur hittade du Unive? jag tittade på en twitch kreaktör som heter Cosmo_BT och jag frågade vilken server för att det såg bra bra ut och jag ville spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna skapa och hamna i så roligt som möjligt, samt att kunna bidra till att alla får en rolig rp tid.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få medborgars jobb samt kunna lära känna folk och vilket är väldigt roligt, samt att kunna hitta en skön Community.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top