Nekad Lacoste10 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lacoste10

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rikard

Vad är ditt discord namn? jidionlover63

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Bogotta är en ung man som har haft det tufft när han var yngre,han fick aldrig den kärleken från sina föräldrar som alla hans andra vänner fick från sina föräldrar.Abdi är 21 år och ska fylla 22 i Juni,vid en ung ålder blev Abdi intresserad i bilar och musik,Abdi hade gjort massor med planer på hur han skulle bli rappare med coola bilar när han blir äldre,men det blir alltid inte som man vill.Abdi började skippa skolan och började hålla på med droger när han var bara 13 år gammal.Han sålde droger och han håll på med dem själv.När Abdi blev 15 ville han raka ut sin väg,både att sluta med droger att sluta att sälja dem,men det går inte så bra för Abdi och han blev kriminell istället,när han föräldrar fick samtalet från SOC blev dem besvikna i Abdi och tänkte kasta ut honom ur huset,men tillslut fick han stanna och han började plugga varje dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp till server,jag kommer vara snäll till alla och inte kaxa, jag kommer inte fail rp och kommer reposta om jag ser någon göra det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska få en chans att få typ vinna över ett scenario t.ex om jag rånar en bank och drar med bil så får man inte åka för snabbt så poliserna kan också rp:a

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming=Metagaming är när du skriver eller pratar med någon utanför spelet,,,,,NLR=new life rule alltså att man inte får komma ihåg något efter man har dött t.ex om jag blir skjuten får jag inte komma fram till den personen som skjöt mig innan och döda den
t.ex discord

Har du någon erfarenhet inom rollspel?
Jag rpear bra.
Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 20/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka