Accepterad Lacke | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lacke

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? lacke3333

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min spelkaraktär heter Ben Badring och han är 24 år gammal och kommer ifrån Canada och blev adopterad till en svensk familj som var väldigt fattiga, när han var 5 år hade han det inte lätt i sin uppväxt med sin familj där pappan var kriminell och mamma inte hade nått jobb då hon hade cancer och var väldigt sjuk så hon kunde inte jobba så dom hade ingen bra inkomst. Så när Ben var 14 år så började han med det kriminella och började sälja droger så hans familj kunde få pengar & mat på matbordet och Ben gick aldrig riktigt i skolan då han var borta mesta tiden av hans skolgång då han ville få in pengar till sin familj så han kunde hjäkpa dom och när Ben blev 15 så gick han med i sitt första ort lokala gäng som han var med i ca 3 år innan han lämnade av flytt långt ifrån gänget. Sen när Ben blev 18 så åkte han in för att han hade grovt narkotika på sig och satt inne 6 år och under den tiden så fick han ett väldigt fast intresse för tennis och under fritiden på anstalten så läste han mycket böcker om tennis och lärde sig mycket om tennis och sen när han kom ut från anstalten så köpte han sin första bil som var en mercedes och efter det så ville han försöka attt öppna upp nån tennisbutik eller börja jobba på nån tennisbutik och då valde han sen därefer att flytta till sin nya stad som kallas för Unive och starta om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp nivå till servern där jag endast strävar efter social rp och rp där man kan skapa kreativa och roliga scenarion där jag även gillar att dra ut på scenarion och skapa en historia bakom scenariot och göra det intressant för båda parterna i scenariot. Jag älskar även att träffa nytt folk och skaffa nytt folk/kontakter på servern. Jag strävar även att försöka göra rp för andra roligt när dom rpar med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för sin egna vinst i ett scenario där man tex skriver "/me tar deras tröja eller tar deras klocka" gör scenariot intressant för båda parterna där du kan göra scenariot roligt för båda där dom känner att dom inte behöver förlora nått på scenariot och att man kan dra ut på scenariot istället och göra det intressant istället.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: Vehicle Death Match att du använder ditt fordon som ett vapen RDM: Random Death Match att du dödar nån utan anledning Sunt Förnuft: Alla regler i grunder kretsar runt denna regel och det är att du alltid ska tänka med ett sunt förnuft tänkade som om du tex inte hade blåst 200 förbi en polis när du vet att du har vapen på dig IRL så kanske du inte skulle göra det i spelet tänke sunt bara. NLR- när du avlider i ett scenario så ska du inte komma ihåg nått från det scenariot du var med i innan du dog. FearRP- Att du inte värnar för ditt liv. Sen finns det även massa fler regler med den viktigaste är sunt förnuft då alla regler krestar runt den.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 2 års erfarenhet inom rp allmänt men tagit en lång paus och är redo att komma tillbaka till rp nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt kreativ person av mig som älskar att rpa och skapa roliga tider och scenarion med folk och strävar endast efter social rp då jag tycker att det är extremt viktigt inom rp och gör rp mycket roligare. Jag är även en person som älskar att dra ut på scenarion och mixa upp lite på saker i min rp och strävar ett skapa en historia med min karaktär och se vart den leder nånstans.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka