- Meddelanden
- 97
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? N/A
Vad heter du på discord? LoL#5490
Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - Torsdag runt 15:30 - 21:30
Fredag runt 15:00 - 23:00
Lördag runt 12:00 till 17:00 och 19:00 till 23:00
Söndag runt 12:00 till 17:00 och 19:00 till 21:30
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen den 24:e November
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/406833868608372737/678761099322982431/1048368562361864242
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara servektvakt innebär inte att du ska hela tiden åka runt och försöka hitta folk som gör fel. En servervakt ska bara rpa som vanligt och när det förekommer något som bryter mot serverns regler så ska du reagera på det. Du har tillgång till /kick och /hban i en timme max. Dom här kommandsen använder du om du ser någon t.ex. rdma eller vdma folk. Sedan kan du reportera händelsen till staff som kan ge längre bans om det behövs. Du har också /dv vilket tar bort/despawnar bilar som t.ex. är buggade eller är bara helt söndriga och ivägen och sist har du /revive [id] detta använder du om någon blir t.ex. rdmad eller som i vissa scenarion som polis så dör fomk när man råkar slå folk med vapnet när man tar fram det eller om det händer något i scenariot som kräver en res. Detta är bra att ha som polis för jag har sett hur ofta detta förekommer.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa i såna tillfällen då det behövs för det händer rätt ofta tillfällen där folk copbaitar och håller på framför polisen och då skulle man vilja göra något åt saken för att förbättra rpn på servern. Vill också kunna lära mig nya saker. Jag vill bidra till en bra server och göra rpn på servern bättre. För att när jag är polis så ser jag jätte många som copbaitar alltid framför mig när jag är ute och patrulerar och det förstör bara rpn och gör att jag inte kan rpa på servern ordentligt. Sedan vill jag också kunna /dv bilar som brukar stå mitt på vägen och är sönder. De brukar förstöra hela trafiken. Jag vill också bara förbättra Unives rp och göra att alla har kul och kan rpa på Unive utan att folk bryter regler hela tiden. Sedan senare skulle jag kanske vilja bli helper så jag tänkte att Servervakt är en bra start punkt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. om du är med en kompis och han bryter mot en regel så väljer du att inte bann/kicka han och istället så gör du inget om saken. Det kan också vara att du ressar dina kompisar i scenarion där de borde vara döda eller ressar dig själv. Det är abuse och borde aldrig hända. Abuse är om du använder dina kommands för att typ ressa eller göra saker till era fördelar som att ressa dig själv efter du har dött eller såvidare.
Vad heter du på discord? LoL#5490
Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - Torsdag runt 15:30 - 21:30
Fredag runt 15:00 - 23:00
Lördag runt 12:00 till 17:00 och 19:00 till 23:00
Söndag runt 12:00 till 17:00 och 19:00 till 21:30
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen den 24:e November
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/406833868608372737/678761099322982431/1048368562361864242
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara servektvakt innebär inte att du ska hela tiden åka runt och försöka hitta folk som gör fel. En servervakt ska bara rpa som vanligt och när det förekommer något som bryter mot serverns regler så ska du reagera på det. Du har tillgång till /kick och /hban i en timme max. Dom här kommandsen använder du om du ser någon t.ex. rdma eller vdma folk. Sedan kan du reportera händelsen till staff som kan ge längre bans om det behövs. Du har också /dv vilket tar bort/despawnar bilar som t.ex. är buggade eller är bara helt söndriga och ivägen och sist har du /revive [id] detta använder du om någon blir t.ex. rdmad eller som i vissa scenarion som polis så dör fomk när man råkar slå folk med vapnet när man tar fram det eller om det händer något i scenariot som kräver en res. Detta är bra att ha som polis för jag har sett hur ofta detta förekommer.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa i såna tillfällen då det behövs för det händer rätt ofta tillfällen där folk copbaitar och håller på framför polisen och då skulle man vilja göra något åt saken för att förbättra rpn på servern. Vill också kunna lära mig nya saker. Jag vill bidra till en bra server och göra rpn på servern bättre. För att när jag är polis så ser jag jätte många som copbaitar alltid framför mig när jag är ute och patrulerar och det förstör bara rpn och gör att jag inte kan rpa på servern ordentligt. Sedan vill jag också kunna /dv bilar som brukar stå mitt på vägen och är sönder. De brukar förstöra hela trafiken. Jag vill också bara förbättra Unives rp och göra att alla har kul och kan rpa på Unive utan att folk bryter regler hela tiden. Sedan senare skulle jag kanske vilja bli helper så jag tänkte att Servervakt är en bra start punkt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex. om du är med en kompis och han bryter mot en regel så väljer du att inte bann/kicka han och istället så gör du inget om saken. Det kan också vara att du ressar dina kompisar i scenarion där de borde vara döda eller ressar dig själv. Det är abuse och borde aldrig hända. Abuse är om du använder dina kommands för att typ ressa eller göra saker till era fördelar som att ressa dig själv efter du har dött eller såvidare.
Senast ändrat av en moderation: